Strategia rozwoju salonu kosmetycznego opiera się głównie o świadczenie wysokiej jakości usług. Wielu właścicieli zapomina jednak o niebagatelnej roli sprzedaży zarówno kosmetyków, jak i usług. Ukierunkowanie personelu na dany cel pozwala na zwiększenie obrotów i przekłada się na większy zysk dla właścicieli. Jak zwiększyć sprzedaż w salonie kosmetycznym? Do których rad należy się stosować? Przeprowadź szkolenia…
Sprzedaż
Rozruszaj sprzedaż, czyli 7 pomysłów na promocje w salonie piękności
Z biznesem w branży usług jest jak z roślinką. Ciągle trzeba o niego dbać, podlewać i reagować na zmiany temperatury. Aby sprzedaż w salonie kosmetycznym ładnie rosła, co jakiś czas trzeba ją nawozić. Nic tak nie odżywia i pobudza sprzedaży jak promocje i okazje cenowe. Tak jak klienci przyzwyczajeni są do sezonowych wyprzedaży w sklepach…