Skip to content

EduSalon.pl

Wiedza dla właścicieli i managerów salonów kosmetycznych

Menu
  • Strona główna
  • Marketing
  • Sprzedaż
  • Obsługa klienta
Menu
Marketingowe pomysły na Walentynki w salonie kosmetycznym, fryzjerskim i SPA

Marketingowe pomysły na Walentynki w salonie kosmetycznym, fryzjerskim i SPA

Posted on 9 maja 201422 grudnia 2020 by redakcja

Dzień Zakochanych to bardzo radosne i sympatyczne święto, które obchodzi większość Polaków. Nie ulega wątpliwości, że jest to świetna okazja do promocji biznesu. Poniżej znajdziesz kilka marketingowych pomysłów na walentynki w gabinecie kosmetycznym, które możesz wprowadzić do swojej firmy. Mam nadzieję, że zainspirują Cię one do działania i wybierzesz coś dla siebie.

Spis treści

  • Dekoracje walentynkowe w salonie kosmetycznym
  • Walentynkowa oferta specjalna dla par
  • Nie zapomnij o „singlach”
  • Bony upominkowe na Walentynki
  • Słodkości nigdy za wiele
  • Nagrodź swoich najlepszych klientów
  • Zarażaj sympatią
  • Zaplanuj walentynki w salonie

Dekoracje walentynkowe w salonie kosmetycznym

To pierwsza rzecz, o której warto pomyśleć. Nie nakłaniam do wydawania majątku na drogie ozdoby i gadżety. Skromny akcent taki jak bukiet różowo-czerwonych kwiatów czy łańcuszek z papierowych serduszek odmieni charakter wnętrza. Niewielkim kosztem możesz wykonać proste i ładne ozdoby własnoręcznie. Polecam Ci serwis Pinterest.com, gdzie znajdziesz mnóstwo inspiracji.

Walentynkowa oferta specjalna dla par

Dzień zakochanych każda para stara się spędzić razem. Stwórz specjalną ofertę dla dwojga do jednoczesnego wykorzystania w salonie. Przykładowo: strzyżenie męskie i damskie w pakiecie z 10% zniżką. To samo dotyczy zabiegów na ciało, masażu czy pielęgnacji. Klienci chętnie przyprowadzą swoją drugą połówkę aby się wspólnie zrelaksować się przy zabiegach oferowanych w salonie.

Nie zapomnij o „singlach”

Dla osób, które nie mają z kim spędzić Walentynek, to może być mało optymistyczny dzień. Masz szansę ich rozweselić. Wyślij zaproszenie do swojego gabinetu i zaproponuj kilka usług w pakiecie, tak aby zachęcić do spędzenia dłuższego czasu w salonie. Podkreśl, że poczują się lepiej we własnej skórze po relaksujących zabiegach. Hasłem takiej oferty może być:  Zakochaj się w sobie na nowo! Spędź Walentynki w naszym salonie i wybierz dowolne dwa zabiegi po zniżkowej cenie!

Bony upominkowe na Walentynki

Bony upominkowe to pozycja obowiązkowa w każdym salonie. Przypomnij klientom, że mogą zakupić taki bon i sprawić miły walentynkowy prezent swoim wybrankom serca.

Słodkości nigdy za wiele

Wystaw na recepcji lub poczekalni pudełko czekoladek lub ciasteczek w kształcie serca. Ciasteczka możesz zamówić w pobliskiej piekarni i podać je w udekorowanym pudełku lub koszyczku. Nie zapomnij zachęcić do poczęstunku i przypomnieć o okazji. Ten mały gest gwarantuje 100% skuteczności w wywołaniu uśmiechu na twarzy klienta.

Nagrodź swoich najlepszych klientów

Takich klientów warto doceniać. Walentynki są ku temu świetną okazją. Na pewno wiesz, kto jest Twoim najbardziej lojalnym bywalcem. Jeśli nie prowadzisz takich statystyk najwyższy czas zacząć. Jeśli korzystasz z systemu do zarządzania salonem, takie dane powinny być dostępne bez problemu. Jedną z podstawowych funkcji dobrego programu jest właśnie tworzenie raportów o klientach: ile razy powrócił, jak często bywa, ile wydał w Twojej firmie.

Zarażaj sympatią

Przygotuj miły tekst walentynkowy i wyraź swoją sympatię do klientów. Możesz zdobyć się na odważne wyznanie takie jak:  “Kochamy naszych klientów!”. Zleć wykonanie tematycznej grafiki lub po prostu zrób zdjęcie przygotowanych dekoracji walentynkowych w salonie. Zamieść taki komunikat na swoim firmowym profilu na Facebooku lub wyślij emailem.

Zaplanuj walentynki w salonie

Na sam koniec zachęcam aby dokładnie zaplanować wszystkie walentynkowe przedsięwzięcia. Należy przemyśleć dokładnie czas trwania promocji oraz obłożenie salonu. Nie zapomnij przede wszystkim o sprawnej komunikacji, tak aby każdy klient miał szansę dowiedzieć się co dla niego przygotowałeś w ten wyjątkowy dzień.

Pomysły walentynkowe dla salonu kosmetycznego czy fryzjerskiego to inwestycja, która się zwraca. Miłe gesty w stronę klienta zaprocentują jego sympatią i lojalnością wobec Twojej firmy. Drobne rzeczy mogą sprawić, że wyróżnisz się na tle konkurencji. Życzymy powodzenia!

Category: Marketing

Nawigacja wpisu

← Jak reklamować nowy gabinet kosmetyczny?
Czy strona internetowa Twojego salonu lub gabinetu urody jest efektywna? →

Sprawdź to

Oprogramowanie Booksy dla kosmetyczek

Ostatnie wpisy

  • Karta Klienta w Salonie Makijażu i Stylizacji Rzęs: Podkreśl Urok Klientki i Zbuduj Profesjonalny Wizerunek
  • Karta Klienta salonu paznokci, Która Zrewolucjonizuje Twój biznes
  • Karta klienta u fryzjera: wzory, pdf-y i budowanie lojalności klientów
  • Karta Klienta w Gabinecie Kosmetologicznym: Wzór, PDF i Najlepsze Praktyki
  • Karta klienta masażu: Twoje narzędzie do personalizacji i lojalności
  • PKD dla groomera: Twój kod do psiego piękna i legalnego biznesu

O edusalon.pl

EduSalon.pl to serwis stworzony z myślą o właścicielach i osobach zarządzających salonami urody. To tutaj odnajdziesz porady, dzięki którym zdołasz rozwinąć swój salon fryzjerski lub kosmetyczny! Fizjo

O czym piszemy?

Na naszej stronie publikujemy artykułu z wielu kategorii. Staramy się tworzyć treści przydatne zarówno dla małych, jak i dużych salonów urody. U nas dowiesz się więcej o zarządzaniu, reklamie, zwiększaniu sprzedaży czy o otwieraniu biznesu!

© 2025 EduSalon.pl | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie zgodnie z polityką prywatności.Zgoda