Czy da się sprawić, że w 30 sekund człowiek będzie świetnie czuł i wyglądał lepiej? Ha! Tego nie potrafi lekarz, ale… fryzjer owszem. Tak przynajmniej twierdzi Paul DiGrigoli, właściciel nagradzanych Salonów DiGrigoli i Szkoły Kosmetologii w West Springfield, którego misją jest praca na rzecz rozwoju i doszkalania w branży kosmetycznej, fryzjerskiej – jednym słowem „uszczęśliwiacz”…
Marketing
Facebookowy salon piękności
“Nie ma cię na Facebooku, to nie istniejesz” – zapewne słyszeliście to nie raz. Wiele, a może nawet większość salonów urody założyło tam firmowe strony. To cieszy, bo to znaczy, że właściciele tych firm podążają za duchem czasu. Ale co dalej? Co tam pisać? Jak wykorzystać FB do promocji i czy się da? Oto kilka…
Czy strona internetowa Twojego salonu lub gabinetu urody jest efektywna?
Jest takie powiedzenie, że nie szata zdobi człowieka. W biznesie i marketingu ono nie działa. Bardzo ważne jest pierwsze wrażenie jakie zrobimy na kliencie przy pierwszym kontakcie. Prawie za każdym razem tym pierwszym kontaktem jest wizyta na stronie internetowej gabinetu. Buszujący w sieci klient spędza średnio kilka do kilkunastu sekund na stronach internetowych. Oczywiście nie…